2014. augusztus 23., szombat

76. fejezet

Írói megjegyzés
Ti is tudjátok, hogy mi jön. Kiteszem a 18+-t erre a részre is. Szóval mindenkinek jó olvasást és szép gondolatokat kívánok!
Írói megjegyzés vége
Castiel ledöntött az ágyra, de nem hagyta abba a csókot. Fürdőruhában voltunk még mindig, de nem zavartattuk magunkat emiatt. Éhesen csókoltam a férjecskémet, aki mosolygott a hevességemen. Gyorsan fordítottam, így én kerültem felülre. Végigcsókoltam az izmos mellkasát, majd rátértem a hasára is. Visszatértem a szájára, miközben kibogozta a fürdő melltartómat. A zöld ruhadarab valahol a földön landolt. A forróság az egész testemet emésztette. Érezni akartam, hogy szeret és kíván. A józan eszemet eltemettem mélyre, ahogy fordított a helyzeten. A nyakamat és a melleimet izgatta a nyelvével, amitől enyhén szólva beindultam. Mocskosul vágytam rá. A hajába beletúrtam és úgy húztam magamhoz közelebb. A hasamat cirógatta és csókolgatta, ami borzalmasan jól esett. Amikor a melleim legérzékenyebb pontjához ért, hangosan felnyögtem.
- Most már nem menekülsz, szépségem!- mondta egy kanos vigyor kíséretében.
- Nászúton vagyunk, drágám! Nem is szándékoztam!- mondtam egy perverz mosollyal.
Egyre gyorsabban járkáltak a kezei a testemen, ami még jobban feltüzelte bennem a vágyat. Ekkor már úgy éreztem, ha nem kapom meg, abba belehalok. A vöröske mintha olvasott volna a gondolataimban, a combom belső részét kezdte simogatni. Amikor az alsómhoz ért, kibújtatott belőle és messze dobta a zavaró tényezőt. Az ujjával kezdte izgatni legbecsesebb kincsemet, amit csak nyögéssel tudtam lereagálni. Aztán már nem az ujjával, hanem a nyelvével okozott nekem határtalan örömet odalent. Amikor visszatért a nyakamra, fölé kerekedtem. Kölcsönkenyér visszajár alapon én is lefelé haladtam drágalátos vöröském testén. Izmos felsőteste forró volt, ami még jobban kívánatossá tette meglepően puha bőrét. A térdig érő úszónadrágot majdhogynem letéptem róla. Kezemmel izgattam meredező hímvesszőjét, amitől mélyen nyögött és szorosan lehunyta a szürke szemét. Később már nem csak a kezemmel kényeztettem, hanem a nyelvemmel. Vágytam a teste forróságára, arra hogy egybeolvadjunk. Az ő szeme is hasonló gondolatokról árulkodott. A nyakszirtjéig felmásztam és az arca oldalát borítottam be éhes csókjaimmal. Játszadoztam a fülével, majd lefelé haladva megtámadtam a száját. Ő csókolva fordult fölém. Szálkás izmai megfeszültek, tekintete vad és zabolázatlan. A keze a gerincem alá kúszott, majd belém hatolt. Erős karjával ölelt, miközben vámpírosat játszott a nyakamon. A testem ösztönösen reagált. Elkezdett lassan mozogni bennem, ezzel növelve az örömömet. Fokozatosan gyorsított a tempón, én pedig boldogan sikongattam, akár egy félőrült. Mikor a legmélyebb és legerősebb lökéshez ért, tiszta erőből rávágtam az ágyra. A lepedőről hópihék szálltak fel, a falat jégvirágok sokasága lepte be. A démonom megállt, lubickoltunk a mámoros érzésben. Castiel fáradtan rám dőlt, teljes testével rám nehezedett. De nem bántam. A fejét a mellkasomra hajtotta és éreztem, hogy elmosolyodik. Én cirógattam a festett vörös buksiját.
- Azért nem kellett volna befagyasztani mindent!- mondta.
- Nekem ez így tökéletes!- mondtam makacskodva, mire felnézett rám kanos vigyorral.
- Ennyire jó voltam?- kérdezte elismerést várva.
- Veled mindig jó!- mondtam és megcsókoltam.- Nem is tudnék mással lenni.
- Én sem tudnék más nővel szeretkezni. Csak veled tudok ilyeneket csinálni.- mondta és legurult rólam, mellém feküdt.
- Azt reméltem is!- mondtam fülig érő vigyorral.
Átkaroltam a derekát és a fejemet a mellkasára hajtottam.
- Jó éjt, kékség!- hallottam.
- Neked is, vöröske!- vágtam vissza.
- Ha ilyen pimasz vagy, megbüntetlek!- mondta kanos hangsúllyal.
- Majd reggel!- oltottam le a lámpát.
Pár perc múlva egyenletes szuszogásának voltam fültanúja. A békés hangulat és a fáradság engem is hatalmába kerített, így elaludtam.
Másnap reggel egyedül ébredtem. Csomó fény ömlött be a hatalmas ablakokon, fényt és életet vittek a drapp színű szobába. Finom illatok keringtek a helyiségben, ezért felültem az ágyban. A takarót körülfogtam magamon. Eszembe jutottak a tegnap este történtek, le sem lehetett volna törölni a mosolyomat. Megtapintottam a számat, kellemes emlékek rohamoztak meg. És végszóra belépett az én festett hajú Rómeóm egy tálcával a kezében.
- Jó reggelt, hercegnőm!- köszönt mosollyal és kissé sántikálva.
Meztelen mellkasa akaratlanul is odavonzotta a tekintetem. Meg egy szál törülköző volt a dereka köré fonva. A haja vizesen és kócosan még szexibb volt.
- Jó reggelt, Rómeó!- feleltem a megszólításra, mire széles vigyorral az arcán nyomott a számra egy csókot.- Miért bicegsz?
- Beváltottad az ígéreted! Alig bírok járni.- nevette el a végét.
A reggelivel megpakolt tálcát odatette a szobában található kicsi kávézóasztalra. Leült az ágy szélére és felém fordult.
- Ápoljam az én kis betegemet?- kérdeztem, miközben a nyaka köré fontam a karomat, úgy húztam magamhoz közelebb.
- És mi lenne a gyógyír az én bajomra?- kérdezte a számba suttogva.
- Nevezd meg a bajod.- mondtam.
- Halálosan szerelmes vagyok a leggyönyörűbb nőbe a világon.- mondta halkan és mélyen a szemembe nézett.- Kék szeme még mindig rabul tart. Mit tegyek, doktornéni?
Közben beletette a fejét az ölembe és felnézett rám. A szeme mókásan csillogott.
- Nos, a gyógyír a szeretet...- mondtam és itt nyomtam egy puszit a homlokára.- a gondoskodás...- itt az arcára.- és a személyes kedvencem, minél több testi és érzelmi kontaktus ezzel az említett személlyel!- itt egy forró csókot nyomtam a szájára.
- Majd igyekszem megfogadni ezt a tanácsot!- mondta és felegyenesedett.- Most pedig edd meg a reggelit!
A tálcát az ölembe helyezte. Mosolyogva néztem a gőzölgő melegszendvicsekre, az egy szál vörös rózsára, a pohárban lévő vérre és a süteményre.
- Köszönöm! Lefogadom, senkinek nincs ilyen édes férje!- mondtam.
- Illetve senkinek nincs még egy ilyen érzéki felesége.- mondta visszaadva a bókot.
Tényleg nagyon jól esett. Ilyen hangulatban telt a nap, egyfolytában flörtöltünk, mint egy friss pár. Jól telt a városnézés, illetve a strandolás. Minden lány irigy pillantással jutalmazott a vörös párom miatt, pár pasi utánam is megfordult. Szóval remek volt ez a nap is.

2 megjegyzés:

  1. Mint mindig fantasztikus volt a rész! ♥
    Remélem lesz kövi holnap és extra+tripla hosszú lesz! :D

    VálaszTörlés
  2. Nem tudok mást mondani csak aszt amit az előttem lévő is. Baromi jó volt!!! :) ♥ Alig várom a kövi részt!

    VálaszTörlés