2014. augusztus 15., péntek

Egy kis önreklám

Sziasztok, remélem mindenkinek tetszik a történetem! Most egy kicsit reklámozni szeretném a Facebook-os oldalamat, aminek a neve: Blogok és Fanartok - Csábításból Jeles. Itt az én blogjaimról kérdezhettek, ha van rá igény, felteszek pár érdekességet. Ezen kívül még más blogokat is felteszek, amiket én szoktam olvasni, és a szívemhez közel állnak. Felteszek még Fanartokat is, amiket nem én rajzoltam, de mókásnak és kreatívnak találom őket és szeretném veletek megosztani. Köszönöm, ha kedvelitek az oldalam és tényleg nagyon, de nagyon imádlak titeket.
Puszi és mindenkinek további szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Sajna nekem nem adja ki a keresoben facen hiaba keresem :( esetleg kitorolted azert vagy csak az en facem ilyen ....?

    VálaszTörlés
  2. Nem töröltem ki, ha akarod, jelölj be és elküldöm a linkjét. :)

    VálaszTörlés