2014. június 1., vasárnap

17. fejezet

Reggel madárcsicsergésre ébredtem, lehet, hogy valaki örül ennek, de én nem!
- Kussolj már!!!- ordítottam rá szerencsétlen madárra.
Nos igen... Hétvége van és nyugalmat szeretnék. A márciusi napsütés simogatta a bőröm. Egyből jobb kedvem lett. De még visszabújtam az ágyamba és aludtam 10 óráig. Leírhatatlanul jól esett a tegnap este után. Mikor a kelés mellett döntöttem, rájöttem, hogy Rosa nincs a saját ágyában. Körülnéztem és meglepődtem. Mindent sokkal színesebbnek láttam, mint azelőtt! Miután ezt megállapítottam, Rosa viharzott be az ajtón.
- Jó reggelt!- mondta mosolyogva.
- Neked is! Miért mosolyogsz így?
- Végre jó az idő! Tudod, mit jelent ez?
- Mit?- kérdeztem gyanútlanul.
- Mehetünk medencézni!- mondta és elmosolyodtam.
Megbeszéltük, hogy 1-kor talizunk a sportcsarnok előtt és úszunk egy jót. Ettem valamit, majd kisétáltam az udvarra. Lágy szellő fújdogált, pont jó volt az idő. Felhők nem takarták az eget, a nap sem égetett. Csak simogatott lágyan. Táncra perdültem volna örömömben. Most a napocska egy jó szeretőhöz hasonlított, aki csókokkal halmoz el és simogat, ahol csak ér. A tegnap esti emlékbe beleremegett a gyomrom. Jó volt az ösztöneimre hallgatni, túl sokat görcsölök! Felnevettem, mikor kiértem a suli előtti parkolóba.
- Bea!!!!- mondtam és odaszaladtam vöröske nővéremhez és megöleltem.
- Szia, Kate! Wow, de sokat változtál!- nézett rajtam végig.
- Te sem vagy semmi!- mondtam mosolyogva.
A tűzvörös haja megnőtt és arany szemei barátságosan rám villantak. A szerelése igazi vadócra utalt. A motorja valami eszméletlen!
- Mi szél hozott?- kérdeztem vidáman.
- Csak látni szerettem volna a hugicámat!- mondta és megölelt.
- Nagyon örülök neked! Szellemlovas meló hogy megy?
- Az ördög elégedett, ez a lényeg! És te hogy állsz?
- Fagytündér vagyok! Ezt nézd!- mondtam és megmutattam neki a hópihémet.
- Király! Képességek?
- Figyeld!- mondtam és előhoztam a tőrjeimet.
- Kis harcos lesz belőled!- mondta és sétáltunk egyet.
Fecsegtünk minden féléről. Már a suli mögött voltunk, mikor Castielt láttuk meg. Közeledni kezdett felénk.
- Szia, Castiel!- köszöntem rá derűsen.
- Szia! Ő ki lenne?- kérdezte a nővéremre mutatva.
- Bea vagyok, Kate nővére!- mondta és végigmérte a fiút.- Te pedig Castiel, a nagyszájú vámpír!
- Honnan veszed, hogy nagyszájú vagyok?- én próbáltam elsunnyogni, de Bea nem engedett.
- A húgomtól.- mondta és Castiel dühösen felém tekintett.
- Kit nevezel nagyszájúnak, angyalom?
- Téged, vöröském!- mondtam és a modorom meglepte Castielt. Egy ideig dühösen szemeztünk.
- Ti jártok?- kérdezi hirtelen Bea.
- Nem!- vágtuk rá egyszerre.
- Pedig úgy civakodtok! És rosszul se festenétek együtt!- mondta Bea.
- Nem tudod, hogy mit beszélsz!- mondtam Beának.
Meghallottam a harang kondulását. Fél egy volt, én meg meglepődtem.
- Figyelj, Bea! Most mennem kell!- mondtam neki, ő meg elmosolyodott.
- Már nekem is. Na, pá!- mondta és füttyentett.
A lángoló motor ott termett és a nővérem felszállt rá. Mire észbe kaptunk, csak a csíkot láttuk a fűben. Én kilőttem, mint egy rakéta. Nincs időm arra, hogy felgyalogoljak, de van más megoldás! Az ablakunk alá futottam és nekirugaszkodtam. Nekifutásból felugrottam, de nem tudtam elég magasra, így a jeget hívtam segítségül. Felkapaszkodtam és kihalásztam a fürdőrucim. Bepakoltam mindent egy táskába és ránéztem az órára, 12.50! Kiugrottam az ablakon, sértetlenül landoltam. Magam mellé néztem és láttam, ahogy a srácok mennek a sportcsarnokhoz. Minden izmomat megfeszítve rohantam, mint egy vadállat. Odaértem hozzájuk lihegve és kifulladva.
- Kate, jól vagy?- kérdezte Roxi.
- Persze!- mondtam és bementünk.
A tesiteremben volt egy rejtett ajtó, amit a tanár kinyitott nekünk. Egy hatalmas uszoda volt az ajtón túl! A víz megtörte a befele áramló fényt, gyönyörű volt! De voltak még valakik rajtunk kívül! Éreztem! Ahogy bementem a lányokkal az öltöző részbe, egy kicsit lemaradtam. Aztán valaki átkarolt hátulról.
- Szia, szépségem!- ismertem fel Lys dallamos hangját.
- Szia!- mondtam és adtam neki egy csókot.
- Hmm... mitől ilyen jó a kedved?- kérdezte.
- Találkozhattam a nővéremmel!- újságoltam boldogan.
- Ő is fagytündér?- kérdezi ledöbbentem.
- Nem! Szellemlovas...- mondtam és nevetni kezdett.
- Olyanok vagytok, mint tűz és víz! Legalább vörös a haja?
- Igen...- mondtam.
- Oké, akkor találkozunk a medencénél!- mondta és eltűnt.
Én is átvedlettem a fürdőruhámba, így tisztán látszottak a testmintáim. Egy fekete, két részes bikinit vettem fel, aminek gyöngy van az oldalán. Kimentem a medencéhez, ahol a lányok már javában lubickoltak. Én csak kifeküdtem az egyik napozóágyra, behunytam a szemem.
"Lysander"
Kijöttem az öltözőből és meglátom, hogy a lányok már javában úsznak. Csak egy valaki nem úszott, az pedig Kate volt. Egy fekete, gyöngyös bikini volt rajta, ami alig takart valamit. Hosszú lába egy kicsit lelógott, be volt csukva a szeme. De álmában elmosolyodott. Odamentem mellé és simogatni kezdtem a hasát. Legszívesebben lentebb is mentem volna. A simításomra kinyitotta azokat a hatalmas szemeit. Elmosolyodott és felült.
- Tán zaklatni akartál?- kérdi poénkodva.
- Most egy jó ötletet adtál!- mondtam és megcsókoltam.
Kiéhezve csókolt vissza. Ezt már szeretem! A nyakam köré fonta a karját és közelebb húzott magához. Ahogy csókolózunk, érzek valami hegyeset a szájában. Elváltunk egymástól.
- Mutasd a fogsorod!- mondtam és megmutatta. Az összes foga hegyes volt! Egy ilyen ragadozófogsorral simán kitépheti az emberi testrészeket... illetve az enyémeket is... Mikor összecsukta a száját, a szeme állatiasan csillogott. Egy gyengéd csókot lehelt a nyakamra, majd beugrott a medencébe. Feljött a felszínre és csodaszép volt, ahogy a testéről folyik a víz... Akarom, hogy ez a lány az én ágyamban ébredjen reggel! A lányokkal egymást fröcskölték, én pedig elhelyezkedtem a medence szélén úgy, hogy a lábam vízbe lógott. Castiel leült mellém, de ő is a lányokat figyelte.
- Még mindig hajtasz rá?- kérdezi.
- Igen, érzem, hogy ő lesz a legértékesebb trófeám.
- És az érzéseivel mi lesz?- kérdezte, én meg csodálkozva néztem rá.
- Ha megbántom, megbántom! Az első csalódást mindenkinek át kell élnie!- mondtam és vállat vontam.
- Neki még nem volt pasija?
- Nem hát! Az emberek kitaszították maguk közül.
Valami elsuhant mögöttünk és Castiel a vízben kötött ki. Én röhögtem és a gyors Ella is, aki belelökte.
- Nem maradsz száraz, bátyó!- mondta Ella a vízben álló Castielnek.
- Ezt még megbánjátok!- mondta mindkettőnknek.
A vízben volt egy különös kékség, ami felém tartott. Hirtelen elkapta a lábam és elsüllyedtem a medencében. Egy pillanatra láttam, hogy Kate gúnyosan vigyorog a kék hajzuhatagában a víz alatt. Cseles! Feljöttem a víz felszínére. Ők már fent voltak és röhögtek. Félresöpörtem az arcomból a hajamat. Kate felé fordultam és ő mosolygott.
- Ezért büntetés jár!- mondtam és közeledtem felé.
"Kate"
- És mivel büntetsz meg?- kérdeztem mosolyogva.
Ő csak kajánul vigyorgott és közelebb jött. Én elkezdtem hátrálni és eljutottunk a medence széléig.
- Előlem nem menekülsz!- mondta és megcsókolt.
A hevessége meglepett, a sürgető nyelvcsapások amiket csókolózás közben éreztem még inkább. De én visszacsókoltam és a nyaka köré fontam a karom. A csókja forró volt és szenvedélyes, az érintései bizsergést váltottak ki belőlem. Nagyon jó volt! A keze a combomra tévedt és a lábamat a dereka köré fontam. A keze már a hátamnál járt, mikor köhögésre lettem figyelmes. Szétrebbentünk és Castiel szürke szemét látom meg. A többi lány elpirult.
- Játszunk röpit, jó?- kérdezi Kim és mindenki helyesel. Kim, te vagy a megmentőm!
- Hogy lesznek a csapatok?- kérdezi Rosa.
- Legyen két csapatkapitány! Az egyik Castiel, a másik Rosa!
- Rendben, akkor legyen... Kate, Roxi, Kim és Ella!- mondta Rosa.
- Nekem a csapatom pedig Lys, Sindy, Iris és Viola!
- A képességeteket lehet használni!- mondta Kim és elkezdtünk játszani.
Fantasztikus volt! Ella szántotta a vizet, Roxi énekelt, Rosa változtatta az alakját én pedig majdnem befagyasztottam a medencét. Castiel majdnem levitte Rosa fejét a labdával, Viola eltünedezett majd felbukkant, így elég nehéz volt lőni, Sindy a medence mellett lévő szobanövényeket keltette életre. Én Lysanderre voltam kíváncsi. Már a meccs végénél jártunk, mikor megmutatta a foga fehérjét. Telepatikusan sugdosott nekem hülyeségeket, így nem tudtam figyelni a játékra. De voltak olyan szövegek is, amibe úgy belepirultam!!!! Ilyeneket sugdosott: "Olyan szexi vagy ebben a fürdőruhában, majd az öltözőknél találkozunk!" meg, hogy "Olyan szívesen mennék el veled csillámpónira vadászni!". Ilyen szövegek mellett nehéz a játékra figyelni! Végül mi nyertünk, 2 ponttal több lett nekünk! Hurrá! Kijöttünk a medencéből és én az öltözők felé vettem az irányt, mivel ott felejtettem a törülközőmet. Bementem abba az 1 méterszer 1 méteres kabinba, aminek a szék elfoglalja a felét! A táskámban kutakodtam, mikor valaki megjelenik a hátam mögött. Megfordultam és Lysander állt ott a szívdöglesztő mosolyával. Ránk zárta az ajtót és elkezdett csókolgatni. Mit akarhat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése