2014. június 12., csütörtök

22. fejezet

"Írói megjegyzés"
Köszönöm azokat a hozzászólásokat, amiket írtatok. Igaz, hogy nem volt meg a 4, de nekem sokat jelent az a 2 is, amit kaptam. Így egy extra hosszú és izgalmas résszel készültem nektek. Kellemes olvasást!
"Írói megjegyzés vége"
"Erik"
Ahogy sétáltam a halott lánnyal a vállamon, a társam jutott az eszembe. Szerencsétlent tényleg magával vitte. Amint elég mélyre mentem az erdőbe, letettem a lányt egy fához, én pedig leültem. A lándzsám még mindig kiáll a mellkasából, de a szúrás már nem vérzik. A szeme csukva van, számított a halálára. A szája még mindig kegyetlenül mosolygott. Az ajkai még mindig vértől piroslottak. Kék haja a vállára omlott, amibe néha belekapott a szél. Egy igazi fagytündér, amiről ódákat zengenek. Most mégis a vérében rejlő gonoszság ellenére ártatlannak tűnik. Ahogy néztem, láttam valami különlegeset. A jégvirág, ami a bőrén cikázott, mintha egy pillanatra felvillantak volna. A bőre még mindig kék színben pompázott. Felálltam és ismét a vállamra tettem. Már csak pár méter választott el a sulitól. Amikor odaértem, egyből megjelent a professzor.
- Ő lenne az?- kérdezi a halott lányra mutatva.
- Igen.- mondtam hidegen és átadtam a professzornak.
Így sétáltunk be az elhagyatott épületbe. Vagyis csak látszatra elhagyatott. Sétáltunk a boncoló felé. Csak a lépteink kopogását lehetett hallani. Odaértünk a hatalmas kőajtóhoz, ami a boncoló bejárata volt. Nagy erőfeszítéssel kinyitottuk és beléptünk a hideg helyiségbe. Egy kőtömb volt a szoba közepén, ez a boncasztal. Egy csomó fényes szike, illetve szúró-vágó eszköz hevert mellette. A falak fehérre kimeszelve, ablak nincs. A lányt ráfekteti a nagy kőtömbre, bekapcsolja a hatalmas lámpákat, amik az asztal felett helyezkednek el. Megkezdte kiműteni a lándzsámat a lány mellkasából. A lándzsám a szívét döfte át, szóval biztosan meghalt. Amikor a szikét a lány bőréhez nyomta, koccanó hangot lehetett hallani. A lány bőre alatt valami tört. Ez viszont a professzort nem érdekelte, hanem tovább folytatta a beavatkozást. Mire az összes darabot kiszedte, egy nagy lyuk tátongott a fagytündér két melle között. Egy pillanatra belenéztem és az összes belső szerve, mintha megfagyott volna. Vér nem jött az operáció alatt, ami furcsa. Az viszont még furcsább, hogy amint a professzor hozzá ért volna, a nagy lyuk egyszerűen beforrt. Mintha nem is történt volna semmi. A prof hitetlenkedve vette le a szemüvegét.
- Ez lehetetlen!- mondta a fejét csóválva.
- Miért lenne az?- kérdeztem az egyik sarokban. Felém fordult, majd mérgesen rám nézett.
- Azért, mert köztudott tény, hogy a fagytündéreknek nagyon jó a regenerálódásuk, viszont halott állapotban nem kéne, hogy működjön! Ő különleges.
- És ez hogy lehet?
- Két lehetőség van: Ő egy igazi, fajtiszta fagytündér vagy egy olyan keverék, ami ezt is lehetővé teszi.- mikor kimondta, a fejembe ötlött a csata. Az ujjai alól fehér fénysugár jött ki, így képes volt eltörni a lándzsámat...
"Kate"
Ilyen lenne a halál? Mikor behunytam a szemem, a sötétségben voltam, amiből képtelen voltam szabadulni. Minden egyes tagomat több tonnás súlynak éreztem, nem tudtam megmozdulni. A feketeség egyre jobban emésztett fel. Fázom. Egy halott képes fázni? Vagy csak beképzelem? Egy élettelen lény be tud képzelni dolgokat? Annyi kérdés, és mind megválaszolatlan. A feketeségben egy fény tűnik fel. A misztikus, fehér fény hívott magához. Elkezdtem kúszni. A lábaimat alig tudtam még vonszolni is, a kezemmel küzdöttem magam előre. A fény, ahogy közelebb értem, még hívogatóbb alakot öltött. Anya volt az. Alakja beragyogta a körülötte lévő sötétséget. Arcán anyai mosoly húzódott végig. Mégis olyan távolinak tűnt. Éjfekete haja a tarkóján pihent, kontyban összefogva. Egy csodás, fehér ruhát viselt, ami kiemelte az alakját. Kék szeme aggódva vizslatott, ahogy jöttem közelebb. Az utolsó pár lépést ő tette meg. Csak most figyeltem fel a két angyalszárnyra, ami megjelenését ékesítette. Gyönyörű, akár az éjnek sötétjében lobogó gyertyaláng. Mikor elém ért, lehajolt.
- Gyermekem, vissza kell menned!- mondta túlvilági hangon.
- Ott olyan gonoszak!- mondtam elhaló hangon.
- Neked van egy sorsod, aminek be kell teljesülnie! Légy jó, Kate!- mondta, a hangja egyre távolibbnak tűnt.
Megsimította a hajam és a homlokomra adott egy puszit. Felnéztem rá, szépen lassan elhalványodott, majd teljesen eltűnt. A tüdőm hirtelen megtelt levegővel. Fájdalom nyilallt az összes porcikámba, ami égetett belülről. A sötétség eloszlott, majd valami hideg ért hozzá a hátamhoz. Úgy éreztem, egy elefánt ült a mellkasomra. Borzalmasan fájt, mikor levegőt vettem. Hangokat nem hallottam, így lassan kinyitottam a szemeimet. Nagy fehérség támadt, ami a szememnek sok volt. Hunyorítottam egy kicsit. A szemem megszokta a fényt, egy szobában voltam. Ablakok nincsenek, a falak hófehérek. A kezemet a szemem elé tettem és úgy néztem szét. Megrémültem, mikor néhány véres szikét pillantok meg. Végigtapogatok magamon, de nem érzek sebet. Viszont a ruhám csupa vér. Az előbb halott voltam... Vajon még mindig az vagyok? Megtapogattam az ütőeremet, ami szabályosan vert. Élek! De hogyan? Anya mit csinált velem? Felültem a nagy kőtömbön. Letettem a lábam és próbáltam ráállni. Pokolian fájt, de sikerült elindulnom. Körbetámolyogtam a szobában, hirtelen egy mély levegőt vettem. A fájdalom belenyilallt a szívembe, amitől majdnem összeestem. A szívemhez kaptam és aprókat lélegeztem. Ez enyhítette a fájdalmat, de nem múlt el teljesen. A helyiségben még volt egy szék, amire leültem. Csak most néztem le magamra, egy boncoló ruhában vagyok. Mármint olyanban, amit a boncolandó páciens hord. A bőröm normális színű volt, de a két mellem között szokatlanul piros. Óvatosan megtapogattam, égett. Inkább elvettem onnan a kezem. A tükörre tévedt a szemem, ami a falon volt. Belenéztem és elképedek. Az arcomon furcsa fagyások láthatóak. Emberi szemnek alig észrevehető, mivel a hajam eltakarja a nagyját. De a homlokom közepén egy különös minta volt odafagyva. Mintha... egy holdsarló lenne... Miután ezt elkönyveltem magamban, gondolkodni kezdtem. Hol is vagyok pontosan? Mi ez a hely? Hogy kerültem én egyáltalán ide? Aztán a fejembe ötlött: biztos Erik hozott ide. És biztos ez a "rivális suli". Cipőkopogásra lettem figyelmes az ajtó túloldalán. Amilyen gyorsan csak tudtam visszamentem a fekhelyemre. Behunytam a szemem és csak vártam. A cipő hangja egyre hangosabb lett, majd elhallgatott. Én próbáltam lecsillapítani a pulzusomat. Az ajtó előtt van. A kezével végigsimított az ajtó anyagán. Hallható volt, ahogy az érdes bőre hozzáér a kőhöz. Aztán nem az ajtó nyílt, hanem a léptek eltávolodtak. Kinyitottam újra a szemem. Mekkora mázli! Meg kell szöknöm innét! Az ajtóhoz közeledtem, és rátettem a kezem. Sikerült eltolni és kiléptem. Hirtelen hűvös szél csapott meg. Egy ablak nyitva volt. Nem volt túl magas, de alacsony se. Nagy nehezen kimásztam a nyitott ablakon a teljes sötétségben. A torkomban dobogott a szívem, amikor elindultam. Minden levélcsörgésre összerezzentem. Tavaszi este volt, kellemes idővel. Az erdőben kóvályogtam egy ideje, mikor a tóhoz értem. Leültem egy kicsit pihenni. A víz tükrözte a holdat. A tavirózsák nevetve fordultak a hold színe elé, hogy az beragyogja őket. A látvány fantasztikus volt, viszont ilyen hangulatban inkább horrorisztikusnak hatott. A hangulat csak tovább fokozódott a békák brekegésével. Hamarosan tovább indultam, de teljesen eltévedtem. Néha összerezzentem egy-egy vonyítástól. Az avar csörgött a lábam alatt, ahogy futottam, vagyis inkább próbáltam. Minél előbb a sulihoz kell érnem! Egy vastag gyökér állt ki a földből és én elbucskáztam rajta. Elestem, de nem bírtam felkelni. Üvölteni nem mertem, nehogy rám találjanak. Csendben szenvedtem, mikor léptek zaját hallom. Lapultam, ahogy elhaladt. Ő mégis észrevett. Lassan közelített felém, mint aki nem hisz a szemének. Megragadta a kezem és felrántott a földről. Egy csodálkozó szürke szempár mered rám, vörös tincsei kuszán állnak. Egy ideig csak nézünk egymásra, majd ő hirtelen megölel. Egy kicsit késve, de visszaölelek. Így álltunk egy darabig.
- Hogy kerülsz ide, Castiel?- kérdeztem rekedtes hangon.
- Ezt én is kérdezhetném tőled!- súgta a fülembe, majd még jobban szorított.
- Úgy csinálsz, mintha a halálból jöttem volna vissza!- csúszott ki a számon.
- Mert így történt.- mondta és elengedett.- De hogy is történt?
- Hosszú történet...- sóhajtottam.
- Nekem van időm!- jelentette ki.
- Én pedig szökésben vagyok, úgyhogy segíts!- mondtam és ott termett mellettem.
Egymásba karoltunk és úgy mentünk. Elmeséltem az egész történetet, Castiel csendben hallgatta. A tüdőm borzalmasan fájt, mire befejeztem. Castiel is elmesélte, mi történt, miután eljöttem. Az egész iskola gyászolt, de főleg a barátaim. Lysander kikelt magából, mikor meghallotta, hogy meghaltam. Rosa mindig sírt, Roxi énekelte a gyászdalt. Sindy az én emlékemre növesztett fát, egy hatalmas tölgyet. Minden lány feketében járkált. Mikor befejezte a mesélést, odaértünk az iskolához, ami szomorúan nézett ránk. Én Castiel vállán támaszkodtam. Vajon hogy fognak reagálni a barátnőim arra a tényre, hogy feltámadtam?

6 megjegyzés:

  1. Folytasd!Kérlek!Nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa^•^!!
    Elképesztő mennyire jol írsz sajnos írtam ide egy hosszú regényt és véletlen kiléptem amilyen béna vagyok:Dd de sebaly újra leírom. Igaz mar a felére nem emlekszem, hogy mit hogyan írtam de mindennek kell adni egy masodik eselyt.
    Szóval nem hittem, hogy majd ennyire megfogom szeretni ezt a története, azt hittem ez is csak egy olyan sztori amiben minden van aminek se értelme se egyedisége mert már rengeteg ilyen misztikus történetet olvastam de elkell ismernem, hogy nagyon kellemeset csalodtam azóta se bírtam abbahagyni az olvasást nagyon szépen van megfogalmazva es a szereplők személyisége is nagyon ott van, csak úgy iszom a szavaidat. Sugárzik a sztoriból az intelingencia mert ugyebár eleg sok sztori van amiből ez kimarad ( itt gondolok a csunya beszedre)
    A szereplők anélkűl ki tudjak fejezni az erzeseiket, hogy káromkodnának (megint a csúny beszéd) örülök, hogy találtam egy olyan blogot amibe bele tudom élni magam és amiben át tudom érezni a szereplő helyzetét. Engem idáig nem sok sztori fogott meg de ez a legjobbak között van és ezt úgy ,hogy elhagyva a trágár csúnya beszédeket. sok sztori író úgy kezdi a történetet, hogy csúnya szavakat tesz bele de ha még legalább normálisan átlenne fogalmazva akkor nem lenne vele gond ezt nálad nem tapasztaltam.
    Szóval ennyi lett volna és bocsi a hosszú regényért :P. A helyesírásért is csak telefonon vagyok debigyekeztem a hibákat kijavítani.
    BY:Kriszti

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés