2014. július 8., kedd

43. fejezet

Ahogy véget ért az utolsó óra, felkaptam a táskámat és felviharzottam a szobámba. Énekóránk volt, amin egy borzalmas zenét hallgattunk. Egy gondolattól vezérelve bekapcsoltam a polcon heverő rádiót. Szegénykém nagyon le volt már porosodva. Kerestem valami jó dalt, úgy készülődtem a bulira. Éppen a zuhanyzóból jövök ki egy szál fehérneműben, mikor a rádióban megszólalt az a dal, amiről Castiel jutott jutott az eszembe. Egyből rácsatlakoztattam a hifire, úgy mozogtam rá. Ez a dal pedig a "Halott Pénz: A feneked a gyengém" volt.
(Aki még nem hallotta, itt a link:
https://www.youtube.com/watch?v=A96Bm824fIw
Ajánlom mindenkinek!)
Odaálltam a tükör elé és igazítottam a hajamat, miközben erre a számra mozogtam. Egyre jobban beleéltem magam, mire azt veszem észre, hogy egyre lazábban és jobban mozgatom a csípőmet. Így táncikáltam végig a szobán, egy szál melltartóban és bugyiban. Mikor vége lett, kikapcsoltam a rádiót, bekapcsoltam helyette Rosa laptopját. A YouTube-on újra benyomtam ezt a zenét, de most folyamatos lejátszásba. Éppen a szekrény előtt álltam, mikor Rosa kinyitja az ajtót.
- Akkor te hallgatod ilyen hangosan!- mondta hangosan.
- Baj?- kérdeztem vissza.
- Nem, imádom ezt a számot!- mondta ugrándozva és közösen készülődtünk.
Mindketten táncoltunk és nevettünk a másikon. Amikor teljesen elkészültünk, akkor sem hagytuk abba a táncolást. Inkább megpróbáltuk azt a mozgást megcsinálni, amit a videóban csinálnak. Éppen az ajtónak háttal csináltuk egyszerre ezt a mozgást, maxon van a hangerő és a mi hangulatunk. Valaki hirtelen köhint egyet, mire odakapjuk a fejünket. Castiel és Leigh perverz vigyorral néz minket. A szöveg ott tartott, hogy: "spanyolul csak..." mikor kikapcsoltam.
- Sziasztok fiúk, mióta álltok itt?- kezdi Rosa, én pedig meghúzódom a háttérben.
- Régóta.- mondta Leigh, Rosával egymásba kapaszkodva távoztak.
Castiellel szemeztünk, majd megszólalok.
- Mehetünk?- kérdeztem végül.
- Igen, csak van még egy kérdésem.- mondta, miközben szereltem szét a hifit.
- Hmm?
- Majd nekem is így táncolsz?- kérdezte kanos hangsúllyal.
Én vigyorogva közelebb mentem hozzá, belesúgtam a fülébe.
- Csak akkor, ha jó leszel este...- leheltem érzékien.
- Azt nem ígérhetem meg!- mondta.
Én csak néztem rá, mire folytatta.
- Ha így mozogsz, nem a jóság jut az eszembe...- én elmosolyodtam.
Ő csak mosolyogva kiengedett a szobából. Rosától megtudtam, hogy ez is majdnem olyan, mint az év végi bál, csak itt kötelező a ruhán fehérnek vagy pirosnak lennie. Én ezért a szintén Beától kapott ruhában feszítettem. Ez egy combig leérő tapadós ruha, aminek a jobb oldala fehér, a másik fekete. Ez még semmi mivel háta gyakorlatilag nincs, hanem az anyagot hat csat fogja össze a háton. Mikor felvettem, Rosát segítségül kellett hívnom. A csatokat egyesével kellett bekapcsolgatni. A hátamon lévő hézag leért a derekamig. Mikor Castiel meglátta a hátamat, füttyentett egyet. Hátulról átölelt és a nyakamat kezdte csókolni. A kezével átölelte a hasamat, így nem tudtam elszakadni tőle. Bár nem is akartam.
- Hé, először jussunk le az emeletről!- mondtam elhaló, rekedtes hangon.
- Ha ilyen szexi ruhát viselsz, nem bírok magammal.- mondta, mikor egy pillanatra elvált a bőrömtől.
Én kihasználtam az alkalmat és kibújtam az öleléséből.
- Ha kellek, kapj el!- mondtam és megráztam a fenekem.
Futásnak eredtem egy kacaj kíséretében. Ahogy kiértem az épületből, megtorpantam. Ismét telihold volt. Olyan világos van, mintha nappal lenne. Gyönyörű, mint mindig. A vöröske előttem termett, majd erősen szájon csókolt. Beleszédültem abba a bódító érzésbe, amit ez a csók kiváltott. Ujjainkat egybefonva mentünk a bálterembe. A bejáratnál Nat ellenőrizte, hogy mindenkin legyen fehér vagy piros. Amint meglátott, elmosolyodott.
- Mint egy bukott angyal...- mondta mosolyogva.
- Miért bukott?
- Mert azok köztudottan dögösebbek és lazábbak, mint a sima angyalok.- vágta rá Nat.
- Köszi a bókot! Akkor passzol hozzám ez a vörös démon!- mondtam Castielre nézve.
Beengedett minket és elámultunk. Kaja, pia, zene, vidám tömeg... De amit láttam, az lesokkolt. Lys és Gabi táncoltak. Elnevettem magam és feltartottam Lysnek a hüvelykujjam. Ő csak mosolyogva nyugtázta. Tanárokat nem láttam, lehet alszanak. A csajokkal buliztunk, Lyssel is hülyültünk. Egyszer csak megszólal az a dal, amire készülődtünk Rosával. Ide is futott hozzám.
- Készen állsz?- kérdezi izgatottan.
- Induljon a tánc!- mondtam és elkezdtünk egyszerre mozogni.
Iris, Kim és Roxi még ismerte a számot, így beálltak hozzánk táncolni. A diákok körbeálltak minket, csak néztek. A fiúk a nyálukat csorgatták, ahogy táncoltunk. Egyre jobban mozogtunk, de hamar vége lett a dalnak. Mi Rosával nevetve összenéztünk.
- Ez jó volt!- mondták a lányok.
- Még máskor is csinálunk ilyet!- mondta Rosa.
Így nevetgéltünk a csajokkal. Persze, a fiúk nem nyomnak le ilyen táncot! Ez igazságtalanság! Egy kortyot sem ittam, nem is volt rá szükség. A jó hangulatot megteremtettük. Egyszer csak Castiel kerül elém.
- Velem nem is táncolsz?- kérdezte kisfiús mosollyal.
- Várj, hadd fontoljam meg!- mondtam nevetve és ő magához húzott.
Egymásba fonódva táncoltunk, lassú szám ment.
- Olyan dögösen festesz ebben a ruhában...- súgta a fülembe.
- Tetszik?
- Nem. Gyűlölöm, mert eltakarja a tested.- suttogta érzékien a fülembe, amitől a pulzusom az egekbe szökött. De elmosolyodtam.
- Csak nehogy nekem ess, itt a parkett közepén.- mondtam.
- Akkor gyere!- mondta.
Kézen fogott, pont vége lett a számnak. Elhúzott egy eldugott részre. Ez minden zugát ismeri a sulinak? A lényeg az, hogy nekinyomott a falnak. Lefogta mindkét kezem, úgy csókolt. Először csak a számon, majd a nyakamon lefelé haladt a dekoltázsomra. Ahol érintette a bőrömet, forró maradt. A keze közben simogatta a hátamat, majd egyre lentebb vándorolt. Az én karom már szabad volt, így ösztönösen beletúrtam a hajába. Egyre hevesebben járt a keze, míg a combomra nem ért. Ott megragadta a lábaimat és még jobban felkent a falra, fel is emelt. Egy elégedett nyögést eresztettem meg, mire harapdálni kezdte a nyakamat. Akartam, hogy még jobban, még többször, még erősebben hozzám érjen. Érezni akartam, hogy szeret. Szorosabban húztam magamhoz. Egy kicsit engedett a szorításon, így már két lábon álltam. Csókcsatát kezdtünk. Ahogy csókolóztunk, az én kezem is vándorútra indult. Kezdtem a hasán, majd felmentem egészen a mellkasáig. Kemény, akár a beton. Ezt vártam. De mégis olyan forró. Lementem a nadrágja csatjáig, majd még lentebb. Igaz, hogy ruhán keresztül, de megérintettem a kicsi énjét. Ő felnyögött. Éreztem, hogy akar engem. És én is véglegesen beindultam. Ő elvált tőlem és felkapott a hátára. Én csak körülöleltem a nyakát, ahogy elhagyta az épületet (a hátsó kijáraton). Szinte fél percbe se telt, odaértünk a szobámhoz. Ő az ágyamig hozott, majd ledobott rá. Én szinte lerántottam magam mellé, mire hirtelen megszólal.
- Nem lenne jó, ha ránk nyitnának.- mondta és bezárta az ajtót. A kulcsot ledobta az asztalra...

FIGYELEM! Most már kiteszem a 18+-ot. Ha nem vagy 18 éves, saját felelősségre olvasd! Ha meg vagy 18 éves, akkor is! Senkit nem szeretnék megrontani a következő jelenettel!

Visszajött az ágyra és fölém mászott. Mohón csókolni kezdett, amin mosolyognom kellett. Leszedtem róla a felsőjét, de neki nem volt ilyen egyszerű.
- Utálom az ilyen bonyolult ruhákat!- nyögte.
- Nem mondták még, hogy meg kell dolgozni a jutalomért?- kérdeztem vissza, mire mosolyogva csókkal fogta be a számat.
Miközben csókolt, sikerült két csatot kibirizgálnia. Éppen a harmadikkal bajlódott, mikor megemeltem a hátamat. Még jobban magamhoz szorítottam. Fentről haladt lefelé. Kattant a csat és kivillant a melltartóm. Amit nem takart ruha, azt végig kényeztette. Én csak nyögdécseltem. Érezni akartam a testét. A negyedik és az ötödik csat is kinyílt, a hasam középső része is szabaddá vált. Mielőtt sikerült volna kikapcsolnia az utolsó csatot is, fordítottam a helyzeten. Ráfeküdtem és csókokkal halmoztam el. Mikor letértem az arcáról, harapdálni kezdtem a nyakát. Közben a nadrágjától megszabadítottam, így már csak egy szál boxer volt rajta. Ráültem a hasára és végigsimítottam a tökéletes felsőtestét. Majd lentebb haladt a kezem és ismét megsimítottam a férfiasságát. Adni szerettem volna neki valamit, így a gatyájától is megszabadítottam. Féltem, hogy nem fogja élvezni, de a nyögésekből ítélve fölösleges volt aggódnom. Ismét ő került fölém, sikerült kikapcsolni azt az idegesítő csatot, szóval lekerült a csőruhám. Már én is fehérneműben voltam előtte. Egy pillanatra megállt és végignézett rajtam. Meg volt elégedve a látvánnyal, megnyalta a szája szélét. A melltartóm már lekerült rólam. Már magamon kívül voltam a gyönyörtől, mikor befoglalta a melleimet. Az egyiket a szájával, a másikat a kezével ingerelte. Akarom őt mindenével együtt! Már kínzóan lassan haladt lefelé. A combom belső részét simogatta, amit kéjes nyögéssel fogadtam. Önkívületi állapotban letépte rólam az alsóneműt. Behatolt, a hirtelen fájdalomtól felsikkantottam. Ő megvárta, míg megszokom a méretét, majd lassan elkezdett bennem mozogni. A fájdalom helyére a mámoros boldogság lépett, amit azzal fokozott, hogy közben harapdálta a nyakam. A testünk egyszerre mozgott, együtt értünk fel a csúcsra. Kifáradva dőlt le mellém, én pedig elkezdtem oldalról csókolgatni az arcát. Az egyik kezemmel átkaroltam a hasát és rádőltem a mellkasára. Engedtem, hogy átjárjon ez az érzés. Majd Castiel hirtelen megszólal.
- Szűz voltál?
- Igen.- mondtam furcsállva.
- Pedig elég gyakorlottan csináltad!- mondta Castiel, én pedig mosolyogva a szemébe nézek.
- Akkor ezek szerint jó volt.
- Igen, a legjobb amit életemben kaptam.- mondta Castiel és adott egy csókot a fejemre.
Így aludtunk el...

6 megjegyzés:

  1. Wáó.. *.* Ezt aztán nem semmi írói tehetség :oo Folytit kérleek!! Ja és még több 18+ -ot :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jóóó! Várom a folytatáááást! :D

    VálaszTörlés
  3. En is varom a tovabbi szaftos storykat :D *.*

    VálaszTörlés
  4. Hú azért ez azért..Wáow 11 vagyok és elolvastam. de engem már nem lehet megrontani. én már megvagyok rontva.Olyan a képzelőerőm mint Rosaé.

    VálaszTörlés