2014. július 2., szerda

37. fejezet

"Rosa"
Kate már nagyon ideges volt, mikor Lysander megszólalt.
- Van valami problémád?- kérdezi Lys.
Én csak nézek nagy szemekkel, mikor a részeg csávó elmosolyodik.
- Ne mosolyogjál, mert letépem a csini kis pofidról!- mondta gúnytól csöpögős hangon Kate. A fiú csak közelebb hajolt.
- Mi a baj, cicám?- mosolygott a kék hajú lány arcába.
Kate felállt és vérszomjasan a fiú szemébe nézett. A fogai közül morogta, alig lehetett hallani.
- Te vagy a baj!- mondta egyre hangosabban.- Te utolsó rohadék gennyláda! Attól még, hogy az apád a segged alá rakja a BMW-t, attól még egy bunkó köcsög maradsz! És legalább moss fogat, mielőtt megcsókolsz valakit!- mondta már ordibálva. A srác csak mosolygott. Bátor, az biztos!
- Ne mondd, hogy nem élvezted!- Kate az arcába hajolt villogó tekintettel.
- Nem élveztem!- mondta Kate.
- Várjunk egy kicsit!- mondta hirtelen Lys, mire mindenki odafordult.- Ő Josh?
- Igen!- vágta rá Kate.
Ezután az események gyorsan történtek. Lys és Cast felpattant a helyéről, én pedig elkaptam Kate karját. Lys a két fiút kezdte ütni, Cast Josh-t. Igazi kocsmabunyó volt. Lys és Cast vállt vállnak vetve ütötték az ellenfelet, akik már nem mondhatók józannak. Kate közben a karomban vergődött. Én erősen tartottam, de az egyik keze kiszabadult. A fiúk már kint verekedtek, mi pedig az ajtóban voltunk. Kate szemben a verekedéssel, intett egyet a kezével. Az egyik fiú felordított és odakapott a lábához. Gyorsan elkaptam a kezét, nehogy ártson még valakinek. Mire a verekedésnek vége lett, Lys egy monoklival, Castiel pedig egy felrepedt szájjal lett gazdagabb. A többi fiú valószínűleg kar- és lábtöréssel. Gyorsan elhúztuk a csíkot. Megálltunk egy sarok mögött és Kate ordibálni kezdett.
- Engedjetek! Le akarom fagyasztani a fejét is a helyéről! Megölöm, ha addig élek is!- kiáltotta Kate ködös tekintettel.
- Nyugi, megkapta a magáét! Nem kell senkit megölnöd!- mondta Lys és Kate hátát kezdte simogatni, amitől egy kicsit megnyugodott.
- Addig nem nyugszom, amíg rá nem köphetek a hullájára!!!!- mondta hangosan és dühösen. Oké, ez már egy kicsit morbid.
- Engedjetek közelebb, én le tudom nyugtatni!- mondta Castiel és közelebb ment Kate-hez.
Fagyos barátnőm még mindig ordibált. Castiel a testével odaszorította a falhoz. Jó hosszan megcsókolta, amitől Kate meglepődött. Először dermedten állt, majd a lány Cast nyaka köré fonta a kezét, úgy húzta közelebb. Már vagy 3 perce csókolóztak, mikor Lys megunta.
- Vigyázzatok, a végén gyerek lesz belőle!- mondta Lys és nevetve elvált egymástól a gerlepár.
"Castiel"
Elváltunk egymástól. Jó volt újra a mosolygós Kate-el szembenézni. Mentünk tovább, egy diszkóban lyukadtunk ki. Könnyen bejutottunk, a lányok leültek egy boxba, mi pedig rendeltünk. Míg vártunk az italokra, leültünk a bárszékekre.
- Nézd azt a csajt!- mutatott Lys egy vörös lányra, aki egyedül állt a pultnál.
- Nézem. De mi olyan érdekes benne?- kérdeztem tőle.
Lys csak továbbra is nézi. A vörös lányon egy miniszoknya és egy top volt. Lábán magassarkú, combján harisnyatartó feszült. Aztán szembefordult velünk, aranybarna szemével rám nézett. Ez Kate nővére! A szellemlovas, aki nem ismer kegyelmet... Pont Lysnek való falat. Én már röhögőgörcsöt kaptam magamban, mikor elképzeltem. Az italokat kikaptuk, én gyorsan a kezembe fogtam.
- Én elviszem a lányoknak, addig foglalkozz a csajjal!- mondtam és az italokkal visszamentem a lányokhoz.
Láttam, ahogy Lys elindult. Röhögve mentem az italokkal.
- Mi ilyen vicces?- kérdezte Kate mosolyogva.
- Lys legújabb akciója...- mondtam nevetve.
- Kit szemelt ki?- kérdezte Rosa.
Rámutattam a vörös lányra. Kate is nevetni kezdett, csak Rosa nem értett semmit.
- Ki az a lány????- kérdezte Rosa.
- A...a...nővérem!- alig bírta kimondani a röhögéstől.
Figyeltük a csábítást...
"Bea"
Miért itt van a célpontom?! Fel kellett vennem egy ilyen kurvás szerkót. A korbács nem hiányzik? Na, mindegy! Ha már itt vagyok, rendelek valamit! Ahogy leültem a bárszékre a dús, vörös hajam előreomlott. Rendeltem és inkább felálltam. Ez a ruha rohadtul kényelmetlen! Kikaptam az italomat és elkezdeném inni, mikor egy srác tűnik fel. Elég helyes volt, de nem az én stílusom. A felemás szeme nagyon szép. Ahogy rám nézett, elmosolyodott. Azt hiszed, hogy felszedhetsz? Játsszunk! Én is rámosolyogtam...
- Szia!- mondta a fiú.
- Helló!- mondtam és mosolyogva végignéztem rajta.
- Hogy hívnak?
- Bea vagyok!- mondtam.
- Azt hittem, hogy a neved Angel!
- Miért lenne az?- kérdeztem.
- Mikor megpillantottalak, azt hittem, hogy angyalt látok!- jó a szövege! Akkor én is bedobom magam!
- Neked pedig gyönyörűek a szemeid!- mondtam és a kezembe vettem a martinimet.
Olívabogyóval kértem, ez kapóra is jött. Kivettem az italból és érzékien a számba helyeztem. Lassan elkezdtem nyalogatni, amit elalélva figyelt. Ez egy perverz! Megettem a bogyót és megittam a martinit. További bókokkal halmozott el, túl nyomulós!
- Hmmm... Te ágyba akarsz vinni?- kérdeztem egy idő után.
- De-dehogy!- dadogta.
- Pffff... Na persze! Jól lököd a sódert, de a végére túl nyomulósnak hat! Erre figyelj oda!- mondtam a harmadik martini után.
- Kösz a tanácsot!
- Egyébként mi a neved?
- Lysander.
- Uram atyám!- mondtam.- Ismered Kate-t?
- Igen, miért?
- A nővére vagyok! Ott röhögnek az asztalodnál!- mondtam mögé mutatva, ahol Castiel haja kirikított a tömegből.
- Akkor bocs!- mondta és már indult volna.
- Hé, el akarod kenni a szájukat?- szóltam utána.
- Aha.
- Akkor gyere!- mondtam és megöleltem. Ő elpirosodott. Ölelés közben hátrapillantottam, ahol Kate barátnője majdnem megfulladt.- Majd hívj!- suttogtam a srác fülébe és elengedtem.
- Kösz mindent!- nézett rám hálásan.
- Számomra volt az öröm!
Megpillantottam a célpontomat, így elsiettem...

1 megjegyzés: