2014. július 12., szombat

48. fejezet

Nővérem arca eltorzult a haragtól, arany szemei dühösen csillogtak. Félelmetes látvány volt, ahogy a lángoló csontvázkezével fogja Castiel gallérját.
- Bea, ne kezdd!- intette csendre Kelly.
- Mi bajod van?- kérdezi Castiel meglepetten.
- Ha megbántod a húgomat, nagyon megkeserülöd!- mondta és elengedte Castielt.
Éppen, hogy fellélegzett nővérem szorításából, aki hirtelen ott termett a székénél villogó szemekkel. Bea Castiel vállára tette a kezét.
- Kelly, most én vagyok soron.- mondta a nőnek, mire az felnézett az evésből.
- Biztos vagy ebben?
- Teljesen.- mondta Bea olyan határozottan, hogy megrémültem. Mit tervezhet?
- Rendben, én támogatlak.- mondta Kelly és felkelt az asztaltól.
- Mi történik?- kérdeztem.
- Hölgyválasz.- mondta ki azt az egy szót, amitől a legjobban rettegtem.
Anya mesélt erről régen. Állítólag csak mese volt, ahogy a vámpírok is. Ez egy ősi szokás, miszerint az udvarlónak meg kell küzdenie kedveséért, hogy megmutassa, bármire képes szerelméért. Általában férfi férfi ellen szokott harcolni, de ezt a Snow család megváltoztatta. Szerintük a nőkben nagyobb erő lakozik, így az udvarlónak minden női kihívóval harcolnia kell. 3 kihívó szokott lenni. Ez a női kihívás csak ebben a családban maradt meg. Ez a 3 kihívó a lány anyja, esetleg nővére/húga. Ez a 2 személy választ még egyet szükség esetén. Nyeltem egyet.
- És ki lesz a harmadik?- kérdeztem félve. Kelly és Bea egymásra néztek, majd bólintottak.
- Kira.- mondták kórusban, amitől a rettegett név még ijesztőbbnek hatott.
Szegény Castiel és Ella csak kapkodták a fejüket. Arcomra kiült a rémület, ahogy meghallottam a nevét. Kira... Régen nem hallottam már ezt a nevet. Kelly mesélt arról, mi lett vele. A bukott angyal, aki nevetve esett le az égből. Két szóval tudnám jellemezni: hidegvérű és kegyetlen. Mégis Bea legjobb barátnője, mióta az eszemet tudom. Ha rólunk volt szó, mindig kedves volt és megértő. De a harc élteti.
- Ne őt válasszátok!- mondtam nekik.
- Ha őt meggyőzi, minket is.- igazuk volt.
- Hívjátok fel. Ebéd után találkozunk a lépcsőnél.- mondtam nekik.
- Csak bízd ide, húgi!- mondta Bea.
Leültünk és befejeztük az ebédet. Castielt és Ellát félrehívtam.
- Figyelj, Ella! Szükségem van rád. Te ott leszel mellettem a lelátón, rendben?- kérdeztem barátnőmet, aki tétovázva, de bólintott.
- Miről van szó?- vágott bele Castiel.
- Hölgyválasz lesz. Te vagy az udvarlóm, szóval téged érint legjobban. Kelly és Bea kihívott, meg kell majd velük küzdened.- mondtam.
- De miért?
- Az áldásukért, amit ránk adnak. Fontos a családomnak, hogy olyan férfi mellett legyek, aki meg tud védeni.- mondtam.
- Ha ezzel kell bizonyítanom, hát legyen.- mondta Castiel.- De van egy feltételem!
- Mi lenne az?
- Este együtt fürdünk.- mondta, mire Ella öklendezett.
- Rendben.- mondtam. Kezet ráztunk és közelebb húztam.- De először éld túl a délutánt.
Ahogy ezt kimondtam, megszólalt a csengő. Bea mosolyogva nyitja ki. Az ajtón egy furcsa, fekete füst-szerű akármi szivárog be. Hallom, ahogy kopog a magasított cipőjében. Belép a házba, ördögi mosolyra húzva a száját. Érezhető volt a belőle áradó vérszomj. A sötét angyal tisztelettel üdvözölt mindenkit. Mikor hozzám ért, belenéztem füstszínű szemébe. A hideg kirázott a nézésétől.
- Kate, te még mindig szép vagy!- mondta kedvesen.
- Köszi! Te pedig még mindig önmagad!- mondtam mosolyogva.
- Ami a pasidat illeti, szép példány!- mondta és kacéran Castiel felé lesett.
- Hé, el a kezekkel!- mondtam és elnevettük magunkat.
A mosolya szép volt, de hideg. Semmi érzelem nem tükröződött rajta tisztán. Jó barátnő, kitart a másik mellett. Mégis olyan negatív energiát sugároz. Fekete, hullámos haja puhán omlik a vállára. Vidáman cseverészünk a nővéremmel.
Ő itt Kira:
Kelly megszólaltatja gongot. Levezetett minket egy lépcsőhöz, ami lefelé ment. Az út egyik részénél még lámpást is kellett gyújtani, olyan mélyen voltunk. Ahogy mentünk az alagútban, megláttunk egy fényt. Felé siettünk és egy hatalmas tér tárult elénk. Olyan volt, mint a hatalmas sportcsarnok a suliban, plusz egy lelátó. A harci sorrend a következő: Kelly, Bea, Kira. Mikor felértünk a lelátóra, Kelly szólalt meg.
- Kate, tiéd a középső szék.- mondta.
Leültünk és Kelly lement. Nyeltem egy nagyot, ahogy megláttam őket. Ella megmarkolta a kezem és biztatóan megszorította. Jó volt, hogy ott van mellettem. Ő is megrémülhetett, hiszen a bátyjáról van szó. Kelly is kivonult a harctérre, kezdődött a próbatétel Castiel számára...

2 megjegyzés: