2014. július 21., hétfő

56. fejezet

Írói megjegyzés
Most is mondom, hogy 18+ + + + + +!!!!!! Kiskorúak csak saját felelősségre olvassák! Bocsánat a késedelemért, nem jutottam a géphez. De most, hogy itt van, kellemes olvasást!
Írói megjegyzés vége
- Megvagy, szépségem!- mondta egy erős hang.
Nem láttam, de tudtam, hogy ki az. Honnan? Volt egy erős megérzésem. A száját követelőzően az enyémhez tapasztotta. Csókja édes és forró volt. A vaksötét folyosón a falhoz nyomott, pontosabban a faajtóhoz. Ezen a folyosón még sosem jártam, de láttam már az épület tervrajzát. Valószínűleg itt voltak a régi hálórészek kialakítva, amit már senki nem használ. De visszatérve a csókra... Nyelve játszott az enyémmel, ennek a kellemes fogócskának pedig az oxigénhiány vetett véget. A kabátom még mindig be volt gombolva. Éreztem, ahogy erős kezei a csupasz combjaimat simogatják. Hiányzott ez az érzés. Mikor egy pillanatra elszakadt tőlem, támadt egy őrült ötletem. A kezemmel gyengéden végigsimítottam a fa anyagot, a rajta lévő zár pedig kattant egyet. Igen, lefagyasztottam. A kétszárnyú ajtó nyikorogva nyílt ki, ahova beléptünk a vörös démonommal.
"Castiel"
Beléptünk a hatalmas helyiségbe. Ezt annak idején lakrésznek használhatták. Egy baldachinos ágy feküdt a szoba falánál, de akkora, hogy 7-en is ráfértünk volna. Vörös tapéta díszítette a falakat. Az ágy lepedője szintén skarlát színben pompázott. Egy díszes heverő és mellé fotelek is voltak. Ahogy elbámészkodtam, hallottam, ahogy becsapódik az ajtó. Mikor a hang forrása felé fordítom a fejem, Kate perverz tekintete fogad. A szobában félhomály uralkodott, de így is láttam vágytól csillogó kék szemét. Közelebb jött hozzám, majd szinte a számba suttogott.
- Ülj le és élvezd a műsort!- mondta és lenyomott a fotelbe.
Egy kicsit távolabb állt meg tőlem. A nyál már összefutott a számban, ahogy néztem hosszú combjait és formás alakját. A "felfallak" tekintet még rádobott erre egy lapáttal. A gyülemlő vágyak pedig még inkább. Egy biztos: ki akarom élvezni minden pillanatát. A kék szépség mintha olvasott volna a gondolataimban, elkezdte kigombolni a kabátját. Érzékien nézett közben, ami már arra késztetett, hogy rávessem magam. Elmosolyodott és messzire dobta a hosszú szövetkabátot. Amit ezután láttam, attól leesett az állam. Egy bőr top és egy ugyanolyan bőr miniszoknya lapult eddig a kabát takarásában. A combján kivillant a harisnyatartó, amit kedvem lett volna letépni róla. Már ettől a szerkótól felállt a férfiasságom, pedig még nem is csinált semmit. A telefonján nyomott be zenét, majd elkezdett érzékien táncolni. Én csak kanosan mosolyogva bámultam a táncát. Vetkőzni kezdett (tánc közben), egyre közelebb jött. Mikor már csak fehérnemű volt rajta, az ölembe ült. Felhevült csókokat adott a nyakamra, valahol harapott is. A pólómtól már megszabadított, a forró mellkasomra adott csókokat. Én a melltartóját kapcsoltam ki, amitől belemosolygott a csókba. Itt volt az ideje helyszínt váltani, szóval megfogtam a két combját, átvittem az ágyra. Lefektettem, én pedig fölé másztam. Szinte letépte rólam a nadrágot, így egy szál alsógatyában voltam. Most én csókolgattam felhevült bőrét, amit nyögésekkel díjazott. Izgatni kezdtem a két mellét, amit látszólag nagyon élvezett. Egy pillanatra szakadtam el tőle, egyből át vette az irányítást. Fölém kerekedett, ráült a derekamra. Mellkasomat beborította csókjaival, egyre lentebb haladva. Mikor az alsógatyámhoz ért, perverzen rám mosolygott. Egy puszit nyomott a hasamra, majd gatyán keresztül megvizsgálta ágaskodó ágyékomat. Arcából ítélve tetszett neki a látvány, így megszabadított utolsó ruhadarabomtól is. Először a kezével kezdte ingerelni, majd a szájával is. Én csak mély nyögésekkel jeleztem, hogy élvezem. Egy hirtelen hideg érzés támadt rám. Tetszett, hogy az erejét is bevetette. Most én következtem, fordítottam a helyzeten. A combja belső részét elkezdtem simogatni, majd az ujjammal kezdtem kínozni legbecsesebb kincsét. Egyre hangosabb nyögések hagyták el a száját. Élveztem, hogy ezt váltom ki belőle. Nyögött egy nagyon hangosat, azt hittem, felébreszti vele a szellemeket is. Csókkal hallgattattam el, így csak a számba nyögdécselt. Mikor elváltam a szájától, megszólalt rekedtes hangon.
- Kérlek, Castiel ne kínozz tovább! Érezni akarlak!- mondta.
Belé hatoltam, a háta ívben megfeszült, ahogy elkezdtem benne mozogni. Egy pillanatnyi időre megálltam, máris én voltam alul. Ő gonoszan rám vigyorgott. Elkezdett önkéntesen mozogni, egyre gyorsabban. Amikor megállt egy kis időre, megszólaltam. Egy kicsit gonoszkodni akartam vele.
- Ennyire telik, édes?- kérdeztem.
Már teljesen kipirultam, de rajta semmi nem látszik meg. Ő teljesen rám feküdt, úgy nézett a szemembe.
- Nem én lihegek úgy, mintha egy vonatot húztam volna el!- mondta mosolyogva.
- Ez kihívás volt?- kérdeztem kihívóan.
- Veheted annak is!- súgta a fülembe kacéran.- Kössünk fogadást!- közben egymáson feküdtünk, pucéran. Bárcsak mindig így beszélgetnénk!
- Mi az ajánlat?- kérdeztem.
Ő csak belecsókolt a nyakamba, majd újból felült. Pimaszul elvigyorodott, így folytatta.
- Ha meg tudsz izzasztani, veled töltök még egy ilyen estét...- közben a mellkasomat simogatta.
Én csak kanosan elvigyorodtam és én kerültem felülre. Megpusziltam a fejét, majd a két karommal megtámaszkodtam magam mellett. Az izmaim megfeszültek, majd ismét mozogni kezdtem. Kate csak elégedetten nyögdécselt, hogy az örömét növeljem, a mellét is izgatni kezdtem. A teste forró volt, elvesztem benne. Az ujjaimmal a derekát simogattam, egyre lentebb haladva. A lábát közben a derekam köré fonta. Mikor elérkeztünk a végső határhoz, fáradtan dőltem le mellé.
- Hmm... Ez jól esett...- dorombolt a kék hajú.
- Nekem is.- mondtam.
Ő kinyújtózott, majd a fejét a mellkasomra tette, átkarolta a derekamat. A lábait körém fonta, így nem tudtam menekülni. De miért is akarnék? Ennél jobb és szebb barátnőt nem is kívánhatnék. A haját kezdtem simogatni, amikor beletúrtam, egy kósza ezüstös tincs jelent meg az ujjaim között. Ez eddig is itt volt?
- Igen, az az egyetlen ezüst tincsem.- mormogja Kate félálomban.
Én átkaroltam és így aludtunk el. Teljesen egymásba gabalyodva, ahogyan azt mindig is szerettem volna...

2 megjegyzés: