2014. július 14., hétfő

50. fejezet

Írói megjegyzés
FIGYELEM! A következő rész romantikus és erotikus részeket tartalmaz. 18 éven aluliak csak saját felelősségre olvassák! Ami azt illeti, akik 18 évesek, azok is! Szóval 18+!
Írói megjegyzés vége
Miután elmosogattam mindent, felmentem a lakosztályunkba. A tornacipőm nem adott hangot, ahogy mentem fel a lépcsőn. Ahogy mentem a lányok ajtaja előtt, Bea egy kicsit horkolt, Kelly pedig békésen szuszogott. Ahogy odaértem a mi ajtónkhoz, mély levegőt vettem. Mi biztos nem fogunk ilyen békésen aludni! Mikor kitártam a hófehér ajtót, a lélegzetem is elállt. A tornacipőt lerúgtam magamról. Be voltak húzva a sötétítők, de nem égett villany. Az ágy körbe volt rakva illatgyertyákkal. Mélyen szívtam magamba azt a mámorító illatot, amit árasztottak. Az egész szoba kellemes, narancssárga színben úszott. Hitetlenkedve néztem az éjjeli szekrényre. Egy üveg pezsgő pihent egy nagy vödör jégben. Ezt Castiel csinálta? Inkább a lányok szórakoznak! Mosolyogva léptem be a fürdőszobába. A hangulatvilágítás be volt kapcsolva. Olyan... hogy is mondjam... nyugodt volt. A kád szélén lévő gyertyák meggyújtva. A fürdővíz kiengedve, beledugtam az ujjam, jó meleg a víz. A világítás fénye megtört a lötykölődő vízen, ami gyönyörű volt. Az egész helyiséget vörös fény árasztotta el. Lépteket hallok az ajtó felől. Kattant a zár, én pedig a fürdőkádnak támaszkodtam. A kezemet a fehér kád szélén pihentettem. A szobából lágy zene szűrődött ki. Egy kéz megragadja a hasamat. Egyből megismertem a férfias illatát.
- Ezt mind te csináltad?- kérdeztem a vöröstől.
- Igen. Tetszik?- játszott az egyik tincsemmel.
- Hogyne tetszene!- mondtam és szembefordultam vele.- De most téged kéne kényeztetnem!
Ő elmosolyodott és megcsókolt. De úgy, hogy majdnem beleszédültem a vízbe.
- Már régóta azt teszed.- magához ölel.
- Ugyan mivel?
- Azzal, hogy itt vagy mellettem.- mondta és a szemembe nézett.
Mint egy romantikus filmben. Jó nyálas jelenet, de nekem tetszik. A hajamat felkötöttem. Egymást vetkőztettük, szinte kínzóan lassan. Egy kis győzködés után rávettem, hogy én üljek hátra és ő dőljön nekem. Beültem a sarokkádba, ő pedig elém és rádőlt a két mellemre. Én a lábaim közé vettem a testét. A kezeit a combjaimra helyezte és elkezdte őket simogatni. Én a nyakát és a mellkasát cirógattam. Élveztük egymás társaságát, szavak nélkül. Én elővettem a szappant és nyomtam egy kicsit a kezembe.
- Mit csinálsz?- kérdezi Castiel kicsit hátrafordulva.
- Ha már fürdök, szappanozok is!- mondtam és felnevettünk.
Gyorsan beszappanoztam magam. Castiel is nyomni akart, de én megakadályoztam.
- Majd én!- mondtam és egy kicsit elpirult.
- Miért?
- Mert én is adni szeretnék, nem csak kapni!- adtam egy csókot a fejére. Ő erre perverzen elmosolyodott.
- Akkor alapos legyél!- mondta. Elmosolyodtam és húzogattam a szemöldököm.
- Ne aggódj, mindig az vagyok!- súgtam a fülébe.
Elkezdtem. Végigkentem a hátát, majd visszatértem a nyakára. Le a vállain, egészen az ujjaiig. Aztán végig az erős mellkasán, elértem a hasizmáig. Ott elidőztem egy kicsit, majd lentebb haladtam a medencecsontja felé. Megvolt neki az a bizonyos V vonal... Aztán a lábait is sikerült valahogy bekennem. Visszatértem a fenekéhez. A víz alatt, a szappanos kezemmel megmarkoltam a fenekét, amitől forróság öntött el. Ő felnyögött egyet, ami mosolygásra késztetett. Hehe... Nem csak nekem lehet markolászni a seggemet! De amikor az ágyékához értem... Nyögdécselt összevissza! Vége lett a közös pancsolásnak és mindketten egy törülközőt vettünk fel. Leültem az ágy szélére.
- És mi lesz az este további menete?- kérdeztem mosolyogva.
Ő csak vigyorogva felkapta a hifi távirányítóját és benyomott egy lassú számot.
- Szabad egy táncra?- kérdezte úriember stílusban.
- Persze!- feleltem nevetve.
Lágyan felhúzott az ágyról. Nem érdekelt, hogy csak egy törülköző takarta a testemet. Hozzábújtam (vagyis inkább a mellkasához) és elkezdtünk zenére billegni.
- Nem is tudtam, hogy tudsz táncolni!- mondtam.
- Lys szerint fontos, hogy egy férfi tudjon táncolni.
- És megtanított...- mondtam.
- Meg. Kínszenvedés volt. De érted bármit!- mondta és megpörgetett.
- Ennyi mindent bevállaltál értem?
- Ha te nem lennél, semminek nem lenne értelme. Így, amíg élek, csak kényeztetni akarlak. Azt szeretném, ha boldog lennél!- mondta és hátradöntött.
- Az vagyok, amíg itt vagy mellettem!- mondtam.- Mennyit készültél erre az estére?
- Sokat.
- Akkor Lys beszélni is megtanított!
- Ennyire látszik?- kérdezte. Én elnevettem magam.
- Igen.- a számnak vége lett, így a táncnak is.- Legyél önmagad! Nem illik rád ez a nyálas stílus!- mondtam.
- Oké!- mondta.
Hevesen megcsókolt és ledöntött az ágyra. Na ez már Castiel! Csak most siklott a tekintetem az ágy mellett lévő kis asztalra. Egy csomó óvszer volt rajta. Akkor erre volt jó az egész! Biztos akart lenni a dolgában... A lényeg az, hogy ledöntött a pihe-puha lepedőre és a nyakamtól haladt lefelé. Most könnyebb dolga volt, mint mikuláskor! Mikor elért a törülközőig, lágyan levette rólam. Kezelésbe vette a két mellemet, amitől tűzbe jöttem. Huncut mosollyal az arcomon fordítottam a helyzeten. Cirógattam és csókolgattam a kedvesem felsőtestét. A nyögésekből következtetve tetszett neki. Még mielőtt észbe kaptam volna, ismét ő van fölöttem. Azt a zavaró kendőt ledobta magáról, szétnyitotta a lábaimat és belém hatolt. Persze óvszerrel! Egyre gyorsított a tempón, amitől a mennyekben éreztem magam. A testünk egy ütemben mozgott. Mindkettőnk felhevült teste egymáshoz préselődött. Mégis úgy éreztem, hogy ez nem elég belőle. Örökké úgy akartam maradni... A hangosra sikeredett nyögések miatt beharaptam a szám és csendben élveztem a testi örömöket. Nehogy felébresszem a lányokat... Castiel egyszer csak megállt és rám nézett. Mosoly terült szét kipirult arcán.
- Nem fair megfosztani engem a hanghatástól!- mondta és én felnevettem.
Onnantól már nem érdekelt, hogy ki hallja és ki nem. Még egy jó ideig elvoltunk egymással... Kifáradva dőltünk el egymás mellett. Csak lubickoltunk az érzésben hosszú perceken át. Aztán ő felkel, én pedig követem a szememmel. Teljesen elégedett voltam a vöröske teljesítményével (az este szervezését illetően). Felültem, ő a kezembe nyomott egy pohár pezsgőt.
- Mire igyunk?- kérdeztem. Ő egy kicsit elgondolkodott, majd leült velem szembe.
- Legyen még sok ilyen éjszakánk!- mondta perverzen vigyorogva. Koccintottunk és felnevetek.
- Arról én fogok gondoskodni!- mondtam.
Megittuk a finom nedűt, amitől ellazultam. Én leheveredtem a helyemre és ő is bebújik mellém. Elkezdi csókolgatni a nyakamat.
- Nem volt elég?- dörmögöm.
- Belőled sosem!- súgja a fülembe.
Szembefordulok vele és felvonom a szemöldököm.
- Ezt vegyem kihívásnak?- kérdeztem és végigsimítottam a hasát.
- Veheted annak is!- mondta.
Én mosolyogva csókolni kezdtem. Benne volt még egy menetben. Miután ismét fáradtan feküdtünk egymás mellett, Castiel megszólalt.
- Gyere ide, cicám!- mondta és átkarolt.
A hasamon pihent a keze. Most dorombolni lett volna kedvem. Háttal voltam neki, de éreztem, hogy elaludt. Nyugodt szuszogása engem is elálmosított...

5 megjegyzés:

  1. Brutál jó!!!!!! Folytit, ja és még több ilyen részt *--*

    VálaszTörlés
  2. Folytatást!!!!!! Ja és ez nagyon jó volt, csak vigyél bele több erotikát, tehát előjáték stb.. :DDD

    VálaszTörlés
  3. úúúúú de perverzek vagytok de de de folytit ha lehet

    VálaszTörlés
  4. Most akkor 11.esek vagy szakmát tanulnak??Mert nem mindegy!!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés